Afgelopen weekend verwelkomden we onze derde elektrische duofiets. Het was koud, maar de bloesem van het Westerpark, de gezelligheid en – af en toe! – wat zon, waren een goed begin van het nieuwe seizoen.
Fiets je mee als gast of vrijwilliger? Maak vrijblijvend een proefrit. Meefietsen is gratis en onze stichting draait geheel op vrijwilligers.
Dank aan gemeente Amsterdam
Onze nieuwe duofiets werd gesponsord door stadsdeel West van de gemeente Amsterdam. De fiets bleek hard nodig: we hebben steeds meer fietsmaatjes en onze tweede duofiets viel uit door pech. Dankzij de gemeente hebben we nu weer twee fietsen tot onze beschikking. We hopen dat de derde snel terug komt.
Extra fietsmaatjes gezocht
Zoek je een sportieve manier om iemand een leuke middag te bezorgen? Onze fietsmaatjes fietsen een aantal keer per maand met een vaste gast, die dat zelf niet meer alleen kan of durft. Het zijn vaak oergezellige uitjes en we doen ons best je te koppelen aan iemand met wie het klikt.
Je bepaalt zelf hoe vaak je beschikbaar bent. Onze duofietsen staan in de omgeving van Amsterdam Westerpark. Voordat je begint, krijg je een uitgebreide instructie.
Ook duo’s welkom
Fiets je graag met een partner, vriend of buur die niet meer alleen op pad kan? Meld je dan aan als duo! Ga er weer samen op uit in Amsterdam. Wind in de haren, leve onze mooie stad!
Probeer het uit met een proefrit: link.

